Klänning

Jaha, tiden i stan gick otroligt snabbt måste jag säga. Två timmar liksom flög förbi. Jag träffade Jossa på bussen till karlstad. Det var trevligt. Jag känner verkligen att jag saknar henne i klassen, det är så tomt. Och det är det verkligen. Sedan träffade jag Sanni på stan då, vi skulle kika lite grejer, sedan mötte vi upp Malin och åt lunch tillsammans. Efter lunchen gick vi och hämtade ut bio biljetter. Man får ju passa på när man får gå på gratis förhandsvisning liksom! Haha Patrik (Eller Axel, det går också bra Sanna) 1,5 ska vi se nästa torsdag. Sedan skulle vi ta oss till skolan. Givetvis missade vi precis bussen och insåg att det skulle gå mycket snabbare om vi gick till skolan. Och annars skulle vi bli sena också. Vi köpte med oss Kaffe&Te ifrån Waynes, sedan traskade vi hela vägen till skolan. Okej att det inte är så långt, men det är ändå en bit. Vi hade bara kort svenska och matte idag så det flöt på bra tycker jag. Jag är ju lite speciell också eftersom jag läser Matte C istället för Matte B som alla andra i min klass läser! Haha. Undra hur jag kommer klara att läsa den kursen helt själv.

Jaja, efter skolan gick jag i stan med Madde och Sanna en sväng. Hittade en toksöt rosa klänning på Gina, Iofs är den tråkrosa (Tråkrosa = Grårosa liksom. Höst färg), men den var jättefin ändå. Nu är det helg och det är jätteskönt! Ikväll ska jag nog ha One Tree Hill maraton med mig själv!


Klänningen från Gina! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback