Haha störd

Nu har jag och Sanna varit i strömstad i två dagar då. Stekande sol, bad och spaning på killar blev det. Underbart var det. I torsdags så var vi inne i strömstad på kvällen och kikade runt bland båtarna (läs: snygga killarna), åt glass och det var väldigt mysigt. På fredagen var det jävligt varmt och man fick typ panik när man låg på stranden för länge. Haha. Nej men det var väldigt kul att komma iväg iaf ett litet, litet tag iaf.

Sedan på kvällen blev jag väldigt osynlig förklarad måste jag säga. Haha, jag vet inte vad jag ska säga. Jag och Katrin hade planer på att gå hem till en "tjej"... Men det gick tydligen inte, eftersom hon inte känner mig! Vad säger man? Vi har läst tyska i 4 år, vi har umgåtts med varandra, hon har varit här, men hon känner mig inte! Det är fan sjukt, och jag blir så jävla irreterad. Fast å andra sidan så är det ju bra att veta sådant. Jag menar, någon som inte känner mig behöver ju inte jag känna heller?
- Hej!
- Ursäkta? vem fan är du ? Känner jag dig eller? Nej jag tror bestämt att vi aldrig har träffats förut...
Synd när det ska bli sådär! Endel växer till sig, endel blir det tvärtom med! Haha, Stackare!

Vi gick till Sandra istället. Dit var vi bjudna och varmt välkomna! Det var sjukt trevligt där. Hon hade jämt precis flyttat till egen lägenhet och det var supermysigt. Elli, Erica och Olina var där också! Olina har jag aldrig träffat förut, men hon var trevlig tycker jag. Tänk, henne kunde jag träffa, fast att jag inte kände henne. Det gick bra minsan. Inga konstigheter. Vi satt där och hade trevligt. Sedan gick vi ner på stan, och tillslut var det bara jag och Katrin kvar. Alla dissade oss, fast det är väl som vanligt eller? Haha. Nejdå så illa var det faktiskt inte. Vi hade jättetrevligt hela kvällen och jag var hemma halv fyra. Då var jag trött.

Skulle väcka mamma när jag kom hem:
- Mamma, jag är hemma!
- I sverige?
- Va?
- JA, I SVERIGE?
- HAHAHAAHAHa
- Vafan skrattar du åt?
- Inge, men ja är hemma iaf...
- Hemma i Sverige?
- Åh, godnatt!
Jag höll på att dö där i min ensamhet. Hon snackade i sömnen som fan....

Aja, skitsamma! Nu ska jag sova lite, jag är så jävla trött! Ut ikväll igen kasnek det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback