Godmorgon

Min lillasyster har verkligen DET! Ni vet DET där som alla småsyskon har? Alltså den där förmågan att verkligen kunna förstöra en dag, i alla fall några timmar av dagen. Min syster skickade ett sms för en halvtimme sedan där det stod:
"Hej rosa pudding! Hoppas att jag väckte dig och allt nu..."
Den lilla skitungen har alltid haft förmågan att väcka mig på mornarna. Jag har stått ut med att vakna till dundrande musik, jag har vaknat till att hon spelar elgitarr, jag har vaknat till att hon kommer in i mitt rum och "verkligen måste låna något" - Trots att klockan inte är mer än sju. Jag har velat ge igen så otroligt många gånger, men när jag väl är uppe innan henne så förmår jag mig bara inte att göra det. Men jag gillar henne ändå, tro det eller ej! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback