galet

Just nu lever jag ett galet liv där jag inte hinner med mig själv. Jag är trött, jag har ständigt ont i huvudet, jag har magkatarr, jag har påsar under ögonen och jag är fet. Oh herregud!
Jag och Katrin åkte ju till Göteborg i onsdags morgon. Sofie gick på tåget i Åmål, och hade inga vidare planer  på vad hon skulle dit och göra, så vi bjöd med henne. Vi åkte till Katrins bror, och på mindre än en halvtimme hade vi fixat käk, och drycken inför kvällen (och antagligen 10 kvällar till), Sedan åkte vi in till stan och gick på rixfm festival. Det roligaste var nog när det kom någon snubbe från Tele2 och började snacka oma tt vi skulle byta till det, för då fick man en mobil minsann. Haha. Han frågade vad jag hade för mobil, och jag visste inte vad det heter så jag tänkte att det säkraste är ju att visa honom, så jag tog upp mobilen, som jag hade i Bh:n. Alltså hans min var nog den roligaste jag har sett. Han kollade på mig och smålog lite generat och hahahah! Emh ja tittade på mina bröst som om att han tänkte : Hur gjorde hon det där?  Sedan tänkte jag inte på det utan jag la ner mobilen igen, och det gjorde att han tittade ännu mer. Haha, gud va kul det var!
Sedan såg vi alla artister, och alltså det var en sjuk tant som kom och slogs med en pall ! Livrädd var jag för henne. Vakterna kom och hämtade henne två ggr, men hon lyckades hitta tillbaka till oss varenda ggn. Det var helt sjukt att hon gjorde det. En tjej slog hon så att hon ramlade baklänges och blev sedan iväg transporterad av vakter för att hon gråt och hade så ont. Och det roliga var ju att tanten var så kort, det var därför hon hade pallen med sig. Men så fort någon i hennes närhet hoppade eller något så slog hon till dem typ. Mig slog hon till på armen och i ryggen bara för att jag stod och tog kort och hon tyckte att jag var ivägen. Men ajg menar, om jag skulle slå alla som var i vägen för korta mig så skulle jag ju få slåss hela tiden typ! haha. Man gör inte så. Fast det var ganska kul, tillslut började alla driva med henne istället. Hon var inte ens svensk.
Sedan på kvällen åkte vi hem till Katrins bror och hade trevligt! Det roliga var att jag och Katrin gick och la oss vid typ två! Alltså hela grejen, jag och Katrin går aldrig och lägger oss förrns alla andra är sovandes sedan en timme tillbaka. Jag pratade i telefon, sedan när jag la på så pratade jag och katrin, sedan somnade vi. Och vaknade vid klockan 5, då gick vi upp och fortsatte en stund. Alltså det är å sjukt, vi somnade. Det låter som om att vi sov tillsammans, och värsta grejen, men så var det inte. Bara grejen att vi somnade! hahaha! Usch.

Dagen efter shoppade vi, eller vi försökte iaf! hahah! Helt trött var jag, och mådde så dåligt.
Idag ska jag slappa hela dagen, tills jag ska till Sandra på inflyttningsfest, och sedan ut... !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback