Första dagen avklarad...

Jaha då har man klarat av första dagen i skolan nu då. Det var kul faktiskt. Mötte upp Madde och Soffi på bussen till skolan, sedan på stationen i Karlstad kom Sanni och hämtade oss med bil. Det var mäktigt! Oj oj oj. Roligast var det ju när vi blev stoppade av polisen precis innan skolan och Sanni inte visste hur man fick ned rutorna. Haha. Vi prövade lite knappar. Vad jag skrattade. Polisen var förstående iaf. Haha. Sedan var det samlin i aulan, gick smidigare än förra året, och jag tyckte inte ett dugg synd om alla 92:or som var rädda och bortkomna. Det är så det är! Och gud så roligt det var att träffa alla... Så många kramar att jag blev helt överväldigad!
Vi har kikat på lite scheman och så under dagen och jag gillar inte alls mitt schema kan jag säga. Jobbigt är vad det är! Men jag ska nog överleva ändå. Mitt lås hittade hem till ett skåp som jag inte gillar alls heller. Typ hundra mil i från alla andra skåp... förutom Sannas då förstås! haha. Nej men det ska nog bli ett bra år det här. Jag har ju tre veckor APU före jul... Det blir säkert spännande! Dessutom blir det UF iår. Det kommer bli så jävla rolig, tror jag! Det är vad alla andra säger att det är iaf.

Efter skolan så tog vi en lite sväng på stan, jag, Sanni, Soffi och Linnéa!  














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback