Ett års dag! (;

Haha, det  var i veckan någon gång jag och Sanna kom på att IDAG är det våran ett års dag. Alltså, vi är ju inte tillsammans eller något. Men idag har vi varit kompisar i precis ett år. Och folk kanske frågar sig "Hur vet man exakt när man blev kompisar?" Men det vet jag och Sanna. För förra året började vi skolan 23 augusti. Sanna stod ensam, jag stod ensam och när vi skulle in i aulan så tog jag modet till mig och frågade:
- Ska du gå media?
Det skulle hon. Dessutom berättade hon väldigt noga att hon hade varit i USA ett år och var därför ett år äldre. Då berättade jag väldigt noga att jag hade gått natur ett år och var därför också ett år äldre. Sedan dess har vi varit typ oskiljaktiga! På bara ett år så har Sanna lärt känna mig bättre än de flesta andra. Så imorse när vi stod och plockade fram frukosten sa Sanna plötsligt:
- Josefine, det är ett årsdag idag!

Haha, det låter verkligen som om att vi är tillsammans!


Jag & Sanna - Bild från igår!

Kommentarer
Postat av: sanna

haha jossi vi har speciell relation vi två ;)

2008-08-23 @ 19:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback