blä för förkylningar *snörvel*

Igår när jag kom hem från skolan var jag helt utslagen. Jag var utslagen redan efter idrotten (första lektionen) med egentligen. Men jag stannade kvar. Hade jag åkt mina sex mil till skolan kunde jag lika gärna stanna kvar liksom. Egentligen var det mest för att jag ville intala mig själv att jag skulle orka att gå på en 18-års fest på kvällen. Jag fick ge upp de tankarna ganska snabbt. När jag satt på bussen så hade jag så ont i kroppen och det riktigt krampade. Jätte jobbigt var det, och ögonen rann, halsen var tjock och allt var fel, fel, fel.
Så jag låg här helt ensam igår kväll. Visserligen var mor och far hemma men de kollade på tv där nere och jag låg här uppe. Jag hade bestämt mig för att titta på Talang 2008, och sedan Berg flyttar in. När Talang var slut så var jag SÅÅÅÅÅÅÅÅ nära att somna på stört men orkade hålla mig vaken till Berg var slut. Sedan somnade jag som en stock och sov till nu.

Idag är jag ändå ganska pigg men fortfarande sjuk tror jag. Mamma frågade förut om jag vill åka med till Töcksfors. Jag funderar på om jag ska göra det. Annars kommer jag ju bara ligga här hela dagen för att ajg inte har något annat att göra och för att jag misstänker att ingen vill vara med mig för att de inte vill bli smittade. Det är hårt att vara sjuk. HAHa. Men egentligen tyckter jag inte så synd om mig själv som det låter som. Ibland blir man ju sjuk också, det är ju bara så det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback