Träningsvärk REDAN!:P

Fredag, skööönt ! Veckan har iof gått ganska fort. Men ändå liksom...
Vi hade cirkelträning idag på idrotten (Styrketräninggrej typ). Jag har REDAN träningsvärk. Säger inte det en del om hur tränad jag är eller? Värst är det i knäna och baklåren! Uscha! Känner på mig att det kommer bli en jobbig dag imorrn. O då pratar jag om träningsvärken! haha! Fredagar brukar gå ganska snabbt. Undra om det kan bero på att vi nästan aldrig har hela sista lektionen. Snacka om att dagen genast kändes längre när vi idag fick ha nästan hela lektionen! vi fick sluta typ en 10min tidigare bara. LÅGT ! haha. Men huvudsaken var ju iaf att jag hann med bussen hem, och det gjorde jag.
Senare ikväll ska jag upp till Lisa och checka idol ! Fast först blir det till att fira min kära fader som då fyller år idag. Ska äta lite smörgåstårta och så. Några kompisar till han och mamma kommer med.
Resten av helgen har jag faktiskt inget inplanerat. Funderar på att hänga med mamma och pappa till åmål ett tag imorrn och se vad Åmåls marten har att erbjuda. Godis har de säkert . . .

Men nu ska jag gå ner och kolla vad köket har för mat i detta huset! Jag är hungrig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback