Tjingeling !

Jag är otroligt glad just nu, jag vet inte om det är för att det snart är lov eller för att jag vet att jag har en chipspåse som väntar på BARA mig! Min glädje just nu är nog på grund av chipsen! Det enda jag tänker på är chips, när det jag egentligen borde tänka på är mediakunskap, svenska, engelska och samhäll! Men det tar vi någon annan dag! Imorrn kanske..
Vi hade ljud i skolan idag, skitkul! Förra tisdagen så tyckte jag med att det var skitkul, men sen var det dagarna mellan här som jag har tänkt det att bara "Nej inte ljud" men idag var det kul igen. Vi fick även kika på Mp1b:s minutfilmer idag. Det var kul.. De var skitbra o snacka om att jag blev sugen på att filma o skit nu eller? OHJO! Ge mig en kamera och ett redigeringsprog ! ! ! haha.

Mamma är i Stockholm tills på torsdag, hur ska detta gå? Kommer jag få någon kvällsmat? Vi följer det hela med spänning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback