Lördag...

Vaknade typ aptidigt imorse. 08.43 om det ska vara exakt. Mammas första kommentar när jag kom ner vad.
- Men vad i härrejössenamn!
Sedan hör man min lillasyster ropa innifrån tv rummet:
- Är Josefine vaken?!
Japp japp japp, de blev så chockade så jag tänkte att det nog var bäst att jag gick upp och la mig igen. Så jag la mig ett tag. Men jag var nästan riktigt pigg så jag låg inte så länge. Mamma och de skulle iväg till Åmål så jag hakade på! Och ja, jag fick 6 rosa strumpor, rosa papper som jag ska göra ett skolarbete på, sedan fick jag ett par rosa strumpor till och godis förståss! Så , ja det var ett bra val att följa med! haha.
Men sedan klockan två har jag inte gjort något alls, kikade på Råttaoulli (eller vad den heter) förut med. Gud den var nästan riktigt bra måste jag säga. Fast inte så bra så jag vill kolla på den igen men alltså, den var bra! Sorjlig tillochmed ibland. Ska kolla på Evening senare, får se om det är något att ha. Jag har kollat väldigt mycket på film nu ett tag. Vet inte vad det beror på riktigt.

Pappa fick nya Photoshop igår så nu ska jag installera det och greja lite ^^ haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback