Jag är bättre...

Jag var med ut till Sanna igår  :) Sov där i natt med, så det var riktigt trevligt. Haha, allt detta velande vi håller på med hela tiden. Menmen, trevligt som sagt.
Sedan har de ju slutat med 800 bussar till/från Säffle på lördagar, vilket betyder att jag måste ta buss 801 som tar 40min längre att åka med. Det var faktiskt lite halvtrist om jag får säga det själv. Satt där halvsleten på en obekväm, gammal och ofräch buss liksom. BLÄH!
Sedan när jag kom hem så var jag hemma i någon timme, men sedan blev det iväg igen... Upp till Katrin :) Jag tänkte på det förut, Säffle är så litet så man kan säga jag ska UPP till Katrin, UPP till treabackarna osv. Fast Säffle borde egentligen se ut som en grop, för vart jag än ska i säffle så får jag åka uppåt. jag bor i självaste avgrunden. Haha. Nejdå, men jag och Katrin gick ner till McDonald och satt där ett tag... Kom på snilleblixtar! haha! På vägen ner var det en hypersöt kisse som följde efter oss. Alltså, den var så fruktansvärt söt. Åh, ville ha den. Och i vanliga fall gillar jag inte katter alls, men denna var söt. Tyvärr slutade det med att katten dissade oss för två lite yngre killar... Det är illa! Riktigt, riktigt illa... haha.
Vi kikade på Svensson, Svensson med, och slutet på Hans och Hennes. Sedan på En Prinsessas dagbok 2 ! haha.

Nu när jag kom hem så hittade jag Olas nya video till S.O.S på aftonbladet. Jag måste säga att alltså, det var en riktigt, fruktansvärt dålig video. Jag gillar Ola, men hans senaste skiva och denna videon...NEJ!
Ola, nästa video - dissa din videoproducent och kom till mig. JAG GÖR DET BÄTTRE ÄN DEN DU HAR!
S.O.S har värsta bästa texten att göra en handling till... en bra video. Vad blev resultatet:
Jo, den enda personen man ser genom hela videon är OLA OLA OLA! Det enda man ser är en bakgrund av sandstrand och solnedgång, lite inomhus också, det enda han gör är att ta några moves, thats it liksom!

Haha, nej men nu är det lov iaf, och det är superdupermega skönt ! Imorrn ska jag bara ta det lugnt och vara med Lisa, sedan på måndag blir det ett litet besök i Göteborg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback