Göteborg!

Igår var jag med Lisa. Vi kikade på film. Först på 50 first dates, och sedan Brudens Hämd. Båda var ju bra självklart, men den sista var bäääääst. Haha, precis som Katrin sa när jag lånade den i fredags:
- Se den först, du kommer vilja se den fler gånger!
Och ja, jag skulle vilja se den fler gånger, gud vad bra den var. Och sorjlig. Sedan skulle jag kolla på Svampbob fyrkand igår med! HAHA. Men det är mest Sofies fel egentligen. Eller inte kanske... Jag gillar svampbob! Men det var hon som frästade mig. Hon berättade hur rolig filmen var så jag måste se den. Men jag tror det blir ikväll istället.

Idag har jag vart i Göteborg och kikat runt i affärer. Hittade ett par tröjor, bara EN rosa (tro det eller ej) sedan en lila och en svart! Sedan fick jag den rosa champion bagen oså med rosa bandet på då ! Så nu är jag nöjd.
Måste bara säga också att ett av dessa två dagars höjdpunkter var igårkväll när Katrin avslutade ett sms:
- .... Ha en fortsatt trevlig dag, mvh KH facket!

Nu ska jag poppa popcorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback