Beck. . .

Jag har haft lite utav en "gå inte ur sängen dag" idag! Eller alltså, jag har var ur sängen. Men då var jag nere och gjorde mig mat, och sedan tog med mig den upp och la mig igen. Då hade jag verkligen behövt min frukostbricka från ikea. Eller min och min, den ska bli min! Men istället för en frukostbricka, har jag idag inhandlat ett par rosa hörlurar från www.ishop.se passar mig prima! Tycker att ni borde ta er en titt på den sidan, finns massor med saker. Många rosa hörlurar. Men jag valde de billigaste, det är så långt min ekonomi räcker lixom. Sedan hoppas jag ju självklart på att när de väl kommer och de ska betalas att mamma och pappa håller god min, betalar räkninen och sedan är det bra med det. Det brukar bli så, speciellt när jag handlar från cdon. Vilket händer förvånansvärt ofta.
När jag var sjuk i en vecka i våras så fick jag fnatt och beställde filmer därifrån. Jag kom på att om jag beställde en film på morgonen ena dagen så kom den nästa dag, så det går ju fort. Sedan för någon månad sedan kom jag på att man kan köpa böcker därifrån också. Och att systrar i jeans böckerna i pocket går att köpa för 39kr/ st. Jag funderar fortfarande på om jag ska köpa dem, eller om jag ska vänta lite. Jag vet inte, tänk om de slutar att sälja böckerna. Mamma säger att jag ska låna på biblioteket, men jag vet inte. Jag tror nästan att jag hellre betalar 40 för en bok än att jag går till biblioteket och upptäcker att boken jag vill läsa är utlånad och det är cirka två månaders vänte tid på den. Vad ska jag då göra i två månader liksom !? haha nejdå, så illa är det väl inte. . . Men vill man läsa en bok så vill man inte vänta i två månader. Då vill man bara läsa den med en gång. Och dessutom får jag ett "Systrar i jeans beroende" på sommaren, jag vet inte varför. Men de senaste åren så har jag läst om böckerna gång på gång, Sen filmen säkert 10 gånger. Tror ni inte jag blev lycklig när jag märkte här i slutet av sommaren att den fjärde boken har kommit eller? OJ OJ OJ, till biblioteket med en gång och kolla om den fanns där. Såklart gjorde den ju inte det och det var kö på den, jag stallde mig i väntekön. Men sedan köpte jag boken efter någon vecka. O gissa, inte förrns förra veckan fick jag ett brev om att nu var det äntligen min tur att få läsa boken. Men då hade jag redan läst den två gånger XD

Jag kollade på Beck förut. Det tysta skriket. Visserligen har jag sett den flera gånger redan. Jag måste se en film flera gånger för att säga om jag tycker den är bra eller inte. Denna är bra, och riktigt sorjlig. Jag tycker att Persbrandt har blivit lite mesigare nu i de nyare filmerna. Men jag gillar det ,ochJag skrattar alltid lika mycket när grannen säger "Du matrin, vet du att man har kommit på vem som mördade Palme?" Okej han säger kanske inte precis så, men nästan. "Det står på gravstenen serru: Sköts av kyrkorådet" HAHA, visst är den gammal (Säger en som är 17år) men den funkar helt klart! Iaf om man har min humor. Nu vill jag se den nya, I guds namn. Sedan vill jag ha "Beck deluxe box"
- Men mamma, den kostar ju bara 1999kr ! SNÄÄÄÄÄÄLLA ?
Nej det funkar aldrig, så antigen får jag vara kriminell, eller så får jag klara mig utan helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback