Ny vecka...

Förra lördagen upplevde jag något av det läskigaste jag varit med om. Alltså inte läskigt på ett dåligt sätt, eller jo på ett sätt är det det... Men iaf:
Jag låg inne på mitt rum, alltså jag låg i sängen hela dagen. Jag mådde lite halvdåligt och kallt var det. Så jag låg under täcket med myskläder. Det var förbannat stökigt på rummet, alltså riktigt, riktigt stökigt (De som känner mig vet exakt hur stökigt jag menar att det var) Mamma och pappa kom in och städade, drog upp rullgardinerna och jag lyssnade på Byz - Karatefylla. Jag lyssnade på den om och om igen. Jag orkade liksom inte byta låt. Sedan helt plötsligt så blev jag nästan stel i kroppen o bara tänkte: Vad är detta för något!
Jag kände verkligen igen hela grejen. Det var det som var det läskiga. O bara, shit! Men sedan tänkte jag på just en dag förra hösten, och det var den dagen som var precis som hela grejen jag återupplevde. Allt var precis lika, jag mådde halvdåligt, låg i sängen hela dagen, det var riktigt, riktigt stökigt på rummet, mamma och pappa städade inte, de målade en vägg i rummet, men de hade dragit upp rullgardinerna. Dessutom lyssnade jag på Byz- Karatefylla om och om igen. Jag började leta i en gammal blogg om jag hade skrivit något om dagen, tror ni inte att jag hade det eller? Jag hade inte skrivit allt detta jag har skrivit nu, MEN det mest läskiga nu är att det var precis samma dag. Alltså inte på datumet, utan i år var det lördagen 17 nov. förra året var det 18 nov. Men samma lördag om ni fattar. JAg tycker det är skitläskigt. Jag har lite fobi för nästa års "November lördag".  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback