förbättring

Sist jag skrev så var det lite halvdåligt sådär. Alltså, jag var skittrött och så.
Nu är det iaf lördag, vilket betyder att det snart är skola. Det gillar jag inte alls. Jag har inte ens gjort hälften av sakerna som jag har velat göra detta lov. Saker har inte blivit av osv. Men jag antar att jag överlever. Jag har en deadline 14:e december, sedan lägger jag ner. En gammal kompis från typ en sådär 1-4:an fyller år den 14:e december kom jag på nu. Det kommer jag ihåg bara för att hon fyllde år den 14:e december, Lisa 14:e januari och jag 14:e maj. Sicket minne. Haha.
Var iväg till ikea med mammis och lillasyster igår iaf. Det var trevlig. Vi åt korv ! Haha, hur får de korven att smaka så gott där? Den är inte lika god hemma. Det är konstigt. Jag fick ett sängbord, lite småplock och ett duntäcke. Jag har aldrig haft ett duntäcke förut, så jag tycker nog att det känns litegrann som om att det ska flyga iväg. Men det är varmt och skönt, precis som jag vill ha det.

Menmen, nu ska jag göra mig i ordning och sedan ska jag åka iväg till Lisa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback