Nu är det jul igen...

Det känns att det börjar närma sig jul nu alltså. Men det är inte som det brukar (Tillåt mig påpeka det igen), lärarna packar inet på oss massa saker som det egentligen är omöjligt att klara av till, och vi har inte massa prov. Visserligen har vi några inlämningar, men jag känner mig lugn. Jag är lugn. Det är 5:e december och på lördag är det den 8:e. Ska se vad jag ska göra då! haha, det är liksom ett år sedan det var den 8:e december senast! (Ehm?)
Denna veckan har jag lyckats göra av med massor av pengar. I måndags köpte jag en biljett till Kent som kommer till karlstad 1/3-08. Jag är inget större fan av Kent, men vadå, kan väll gå ändå. De andra ska ju gå och jag vill följa med. 350kr! Japp...
Sedan igår så köpte jag och Sanna biljetter till Lussebion som är på onsdag-torsdag, 00.00-07.00. Japp det blir grejer det. Vi kommer vara helt slut i skolan. Men jag antar att det är värt det. Vi har ju typ kort dag. Men iaf då blev jag av med ytterligare 200kr, sedan i söndags så handlade jag julklappar, på nätet. Lata lilla jag. Men iaf så blev det 300kr där, igår köpte jag julgrans dekoration till min lilla julgran, där gick ca. 100kr till. Julklappar till olika personer 300kr till.... GAH, mina pengar!!!!

Nu ska jag kolla på One Tree Hill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback