Julrea

Idag har jag varit i Karlstad med Sanna och Linnéa! Jättetrevligt var det. Vi kollade runt på julrean, och fikade på T. Mysigt ställe alltså. Vet ni vad som suger? Att busskorten inte gäller på jullovet. Vet ni vad som suger mer? Att det inte är den snälla busschauffören som kör bussen jämt. För när han kör, då gäller busskorten. Jag gillar honom. På vägen dit var det den konstiga som körde. Han har aldrig på värmen och kör som en tok tycker jag. Kallt och svängigt blir det. Usch ja...
Jag köpte en rosa bärbar telefon, den var ju iof inte på rea men jag har velat ha en rosa telefon i över ett år nu. Så nu slog jag till. Sedan använde jag mitt presentkort (Akademibokhandeln) som jag fick när jag kom tvåa i novelltävlingen. Jag köpte Tjuvlyssnat 2! Jag älskar de böckerna. Det finns inget roligare. Ibland misstänker jag tillochmed att det är mig de har tjuvlyssnat på. Det är alltså riktiga samtal som någon har lyssnat på och sedan skrivit ner. Kul är det.

Imorgon ska jag, mamma, pappa och min lillasyster åka till Göteborg. Woho ! Håll i er... Vi ska gå på musikal och kika på stan. Men jag är fortfarande sur på Måns för att han tog ledigt från musikalen när jag skulle dit. Dumma han! Men miiiiiiiiiiiin pappa har loooooooooovat mig att om de ska spela musikalen närmare oss någon gång så ska jag få gå den! Så det så! haha nejdå men det blir säkert bra ändå. Får vi hoppas. Footlose är en ganska bra film och ja, det blir som sagt säkert bra. Jag får hoppas att jag hittar något på stan som dämpar min besvikelse något. Vi ska ju bo på hotell med. Det säger man ju aldrig nej till. Hotellfrukost! Mmmmm...

Jag gjorde ett One Tree Hill test för några dagar sedan. Nördig jag är, jag vet! Men har man börjat kolla på OTH så kan man helt enkelt inte bara sluta. Det är så... Jag är beroende. Precis som min vän Katrin! Vi gjorde iallafall testet "Vem i One Tree Hill är du mest lik?" Ja och första frågan var om familjen. Det lustiga  var att jag aldrig har tänkt på min familje situtation. Visst har Nathan och Lucas en avancerad koppling till varanda? Samma pappa, men ändå olika familjer? Haha ja, och när jag skulle välja vilket av alternativen som passade bäst in på mig så var det tro det eller ej "Jag har en halvbror, vi har samma pappa - som jag har växt upp hos"  Invecklad situtation eller  vadå? Det är ju inte svårt att lista ut vem jag var mest lik NATHAN! Lite dåligt test tycker jag. Jag är inte som honom...Hoppas jag, för jag är inte redo att bli pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback