Footloose

Jahapp då var man hemma från Göteborg igen. Trevligt. Ni minns min besvikelse innan jag åkte? Jag försökte vara positiv till det hela. Det blev bättre för en stund när jag fick BjörnBorg trosor av mamma! Då blev jag glad. Det va det enda jag köpte igår före vi skulle på Footloose faktiskt. Men så fort jag såg dörrarna in till teatern så blev genast mitt humör på topp igen! LINUS WAHLGREN hade ersatt Måns! Då blev jag gladare än för trosorna. Haha. Jag gillar Linus. Han är snygg! Han är snygg som fan. Och när han spelade Badboy så var han väldigt, väldigt snygg. Fast jag ville ändå hellre se Måns. För Linus har jag sett i två musikaler innan. Först Grease för typ två år sedan och i våras var han med i RENT! Så det hade ju varit roligare att se Måns. Menmen, jag överlevde helt klart. Jag är nästan lite beroende av Footloose just nu också. Jag lyssnar på låtarna om och om igen. Fast igår sjöng de ju på svenska, låtarna jag har är från filmen som då är på engelska. Jag gillar de svenska med... Fast bara live! Haha.

Efter musikalen var jag på topp, jag var så glad att jag köpte ett par jeans! Eller jag ville ha och så fick jag dem, av mamma! Vi åt på kinesresturang med! Det var gott som bara den.
Idag har vi bara kikat runt på stan och inhandlat lite mer kläder och sådana saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback